maanantai 15. huhtikuuta 2024

Fuerteventura Kanarian saaret

 

 


 

 Tästä matkasta jäi vain pari hassua juttua mieleen. Oli taas  vuoden vaihde ja tiesin, että kohteessa saattaa olla vähän viileää ja ainakin tuulista siihen aikaan vuodesta. Ja hotellisakin saattaa olla viileää. 

Kaikkeen kun varautuu 😉niin minulla oli matkassa mukana pieni sähkölämmitin.



Se kun pörisi huoneessa niin oli ihan riittävän lämmin ja myös sopiva nukkua. Monet muut matkailijat valittivat, että on turhan kylmää ja kosteaa. Minä olin hiljaa 😊. Ja tuota vehjettä olen pitänyt mukana aina kun olen mennyt sellaiseen paikkaan jossa on ollut mahdollisuus epävakaaseen säähän ja sen vuoksi usein hotellihuoneet ovat myös viileitä. Vie vähän matkalaukussa tilaa, mutta on sen väärtti.

Toinen muistikuva liittyy siihen, että oltiin vasta Karin kanssa tutustuttu ja puhuttavaa riitti.Puhuminen ulkomailta oli kallista , mutta mitäs siitä 😍. Minulla oli tuolloin yritykseni puhelin ja silloinen kirjanpitäjäni lohdutti , ettei kallis puhelinlasku herätä huomiota; täytyihän yrityksen asioita hoitaa myös etänä 😉.

Varsinaisia kuvia en tuosta matkasta löytänyt, mutta tuo matka oli kaiketi sellainen lepoloma jolloin oli tärkeintä nukkua paljon, ulkoilla paljon ja syödä hyvin. Ja taisi olla myös vähän kiire kotiin 😊💕.




 

 

 

 

 

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 2018-2019   Vuonna 2018 tehtiin matka Espanjan Benalmadenaan  Äidin ja Siskon kanssa ja paikka valikoitui kai lähinnä siksi, että Äidistä o...